Obserwatorzy

klauzula bezpieczeństwa

Wszelkie mądrości, bzdety i złośliwości na tym blogu, o ile nie zaznaczyłam inaczej podając źródła są moim wymysłem, a nawet własnością. Te niedoświetlone i kiepskie foty też. Zdjęcia z Burd, innych gazet czy książek (o ile nie podaję źródła), są skanami materiałów będących w moim posiadaniu.

Jeśli masz ochotę coś sobie przywłaszczyć to droga wolna. Razem z nimi przygarniasz część moich problemów, traum i niedoświetlenia.

Online

sobota, 30 marca 2013

Wyszperałam w necie adekwatne do okoliczności. Co prawda w Holandii tfu tfu tfu śniegu nie ma, ale temperatura z wiosną nie wiele ma wspólnego.
Bałwan Poziomka życzy Wam wesołych, (bo ciepłe to na pewno nie będą) Świąt!

A ja...A ja...  I'm dreaming of a green Easter...

4 komentarze:

  1. Dla Ciebie też zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie nie ma sniegu a tutaj na wschodzie Holandii wciaz popaduje (proszy) i straszy... I did not dream of a white Easter - Ja chce LATO! no przynajmniej ta ciepla wiosne...
    Dungus bedzie tez po lodzie a nie po wodzie...
    Wszystkiego wesolego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Wszystkiego zielonego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa!!!!

    OdpowiedzUsuń