Obserwatorzy

klauzula bezpieczeństwa

Wszelkie mądrości, bzdety i złośliwości na tym blogu, o ile nie zaznaczyłam inaczej podając źródła są moim wymysłem, a nawet własnością. Te niedoświetlone i kiepskie foty też. Zdjęcia z Burd, innych gazet czy książek (o ile nie podaję źródła), są skanami materiałów będących w moim posiadaniu.

Jeśli masz ochotę coś sobie przywłaszczyć to droga wolna. Razem z nimi przygarniasz część moich problemów, traum i niedoświetlenia.

Online

wtorek, 24 czerwca 2014

Idioci idiotom - ogłoszenia drobne 2014 part 2

Krótki post z krótkim przeglądem ogłoszeń.
Z prywatnego podwórka informuję, że wybieram się do Polski, więc cisza w eterze się przedłuży, bo tam nie mam internetu (i nie życzcie mi miłego pobytu, bo miłe wakacje w Polsce to oksymoron).  Albo wrócę z jeszcze większym wkurwem i depressem, albo z produktem prozacopodobnym. Się zobaczy.

W słowach kluczowych taka nuda jakbym prowadziła bloga dla emerytów, albo matek karmiących.

Zniknęła mi lista czytelnicza obserwowanych blogów w bloggerze. Pojawia się jedna jedyna, ostatnia pozycja. I tym razem nie przyznaję się do winy, znaczy się do ingerowania w ustawienia. Uzupełniam więc listy w bloglovinie i wkurzam się, bo nie lubię takich zmian. Też macie podobny problem? Szczerze mówiąc, bloga nie usunęłam na razie tylko ze względu na tą listę czytelniczą.

Coś tam szyję, coś tam drutuję. Mało co mi wychodzi. Jak w życiu. Może do następnego razu.


1.
DASMKIE I MESKIE .

BOGATY WYBOR!

NAJLEPSZE JAKOSCI!!!!!!!!! (taaa... pierwsza jakość, druga jakość, trzecia jakość...)

DZWON!

06xxxxxxxxx

2.

Osoba do nabijania kurczaków z własnym samochodem (kurczak z samochodem = kurczak... nadziany :D )


Lokalizacja: wybierz...

Agencja zatrudnienia .......poszukuje do pracy w Holadnii osoby na dział nabijania kurczkow (biedny kurczek się skurczył) na haki.
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Dyspozycyjność na 26 tygodni.
Własny samochód - warunek konieczny

Zapewniamy:
Mieszkanie, ubezpieczenie i opiekę polskiego koordynatora.
Zainteresowane osoby prosimy o przesylanie Cv na adres ...............................


3.
Frima ........ zatrudni osobe z bardzo dobrą znajomością języka Holenderskiego w mowie i gramatyce (a może w mowie i interpunkcji??),
Osoby zaintersowane prosimy o kontakt
pod numerem telefonu: ........................




13 komentarzy:

  1. Ja dziś w stanie mniej depresyjnym stwierdziłam, że skoro jest tak mało osób którym na mnie zależy to ja koniecznie muszę być następną...
    ...czego i Tobie życzę (oraz łatwo dostępnych produktów prozacopodonych :)
    - mi też zniknęła lista czytelnicza - tak samo tylko ostania pozycja jest i przycisk 'więcej' ma moje klikanie w... gdzieśtam.
    ..jeszcze czekam może naprawią.....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znak, że to nie ja (wyjątkowo) napsułam :D
      Ja Ci życzę, aby lista osób, którym na Tobie stale się powiększała.

      Usuń
  2. Bloga mozna przeniesc na WordPress, bardzo latwo, bo wszystko za jednym zamachem skopiuje. Mnie tez zaczyna tu wszystko wkurzac,wiec przenioslam.
    Wakacje w PL to zawsze tortury i wielka proba cierpliwosci.Po takich wakacjach potrzebne kilka dni odpoczynku.Dlatego juz nie jezdze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki mam rodzinę w Polsce będę jeździć.
      Co do przenosin bloga... za dużo zachodu :)

      Usuń
  3. ...magicy od bloggera mają problem, jest to usterka, która ma być naprawiona. Kurczak z samochodem de beściak... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daję im góra dwa tygodnie, bo jak wrócę chcę mieć znowu działającego bloggera :)

      Usuń
    2. ...chyba się wystraszyli bo już działa... :D

      Usuń
  4. Hej, mnie też lista obserwowanych blogów raz po raz znika, ale potem wraca na swoje miejsce, przynajmniej tak było dotychczas (za pierwszym razem też się załamałam).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczak nadziany? A może dziany? szydełkiem? Na drutach? Och jak mi brakowało Twoich postów.
    Deprechę też mam. Próbowałam zrobić drobny interesik z tutejszymi rodakami i popadłam w rozpacz po wytarciu we mnie butów.Grrrrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogger miał problemy, ale naprawili :) Co się zaś tyczy ogłoszeń, to pikuś. Poważne portale, zadtudniające osoby po dziennikarstwie, czyli z założenia umiejące się wysłowić i znające polską gramatykę [i interpunkcję;)] nie tylko z nazwy i nie tylko podstawy, publikują takie byki, że głowa mała. Czasami w akcie miłosierdzia, i poczucia jakiejś społecznej misji myślę sobie, że fajnie byłoby się tam zatrudnić ot tak, w ramach wolontariatu. Za darmo czytać i poprawiać te teksty, żeby młode pokolenia nie powielały "jakiś" błędów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam to samo wczoraj, ale dziś już działa, wyswietlają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń