Obserwatorzy

klauzula bezpieczeństwa

Wszelkie mądrości, bzdety i złośliwości na tym blogu, o ile nie zaznaczyłam inaczej podając źródła są moim wymysłem, a nawet własnością. Te niedoświetlone i kiepskie foty też. Zdjęcia z Burd, innych gazet czy książek (o ile nie podaję źródła), są skanami materiałów będących w moim posiadaniu.

Jeśli masz ochotę coś sobie przywłaszczyć to droga wolna. Razem z nimi przygarniasz część moich problemów, traum i niedoświetlenia.

Online

niedziela, 15 stycznia 2017

Piosenka na dziś i babski weekend.

Ostatnio ciągle i nieustannie słucham Sia. Jak dla mnie to osobowość na rynku muzycznym. Do tego sceny z serialu Gra o Tron, który uwielbiam. Jeden z nielicznych seriali, w których dominują silne osobowości kobiet! A ja lubię silne kobiety z osobowością.

Mój weekend był wyjątkowo... towarzyski. W piątek odwiedziła mnie koleżanka z pracy - byłyśmy na zakupach, potem plotkując raczyłyśmy się grzanym winem. Sobotę i niedzielę spędziłam z przyjaciółką. Był tarot, babskie pogaduchy, dyskusje o facetach oraz słuchanie jej relacji z podróży do Meksyku i Gwatemali. Z tych wojaży dostałam od niej piękny, drewniany kalendarz Azteków.
Jeszcze raz wielkie dzięki Danka!



Jaki był Wasz weekend?

A teraz posłuchajmy Sia czekając na następny sezon Gry o Tron.




6 komentarzy:

  1. Miły weekend miałaś. U mnie nie tak super- praca, a potem normalka w domu- sprzątanie gotowanie... W lecie będzie dopiero czas na miły weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mimo wszystko udało Ci się wygospodarować choć trochę czasu dla siebie i na przyjemności np. szycie. I... oby do lata :)

      Usuń
    2. Udało mi się skończyć rękaw w sweterku. Ewentualnie zaliczam do przyjemności

      Usuń
    3. Brawo! Małe przyjemności czasem są najistotniejsze :)

      Usuń
  2. Fajnie tak z psiapiółkami się spotkać. kalendarza takiego nie widziałam. Piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Prezent piękny i oryginalny. Moja przyjaciółka z każdych wojaży przywozi mi coś oryginalnego.
      Takiego babskiego weekendu było mi trzeba.

      Usuń